Máte pocit, že zavedení systému ve firmě je složitý proces? U nás však celý průběh zvládáme hladce a rychle, a hlavně vám vše přizpůsobíme přímo na míru. Pojďme si projít, jak takové spuštění našeho stravovacího systému probíhá z pohledu firmy – odběratele stravy.
První kontakt a úvodní konzultace
Po prvním kontaktu s vaší firmou vás bude telefonicky kontaktovat náš specialista. V rámci hovoru zjistíme vše potřebné o vašem současném procesu:
- Jak si zaměstnanci vybírají jídlo?
- Jak předáváte objednávky dodavateli či kuchyni?
- Jakým způsobem jídlo dostávají zaměstnanci?
- Jak se řeší platby za jídlo? (stravenky, karty, srážky ze mzdy apod.)
Cílem je dokonale pochopit specifika vašeho provozu, abychom systém nastavili přesně podle vašich potřeb.
Prezentace a spuštění systému
Na základě informací z prvního hovoru vám připravíme individuálně nastavený systém, který vám následně osobně nebo online představíme. Na této schůzce vám rovnou předáme přístupové údaje a vysvětlíme všechny funkce. Po jejím skončení už můžete systém plně využívat.
Pro menší a jednodušší provozy nabízíme rychlou variantu: zaregistrujete se sami (registrace dostupná zde: www.objednavkaobedu.cz/registrace – prvních 30 dní zdarma). My se poté ujistíme, že všemu rozumíte a systém vyhovuje vašim požadavkům.
U větších firem nebo složitějších provozů může být potřeba několik schůzek, než vše perfektně doladíme. Ať už je váš případ jakýkoliv, jsme tu pro vás a budeme vás podporovat až do plného spuštění, a následně jsme vám stále k dispozici na telefonu, kdybyste potřebovali kdykoliv s čímkoliv pomoci.
Co s vámi nejčastěji řešíme a jaké problémy umíme vyřešit?
1. Máte více poboček nebo různá odběrná místa?
Systém dokážeme snadno „rozškatulkovat“ na jednotlivá střediska a pobočky. Jak střediska, tak i pobočky mohou mít různé dodavatele stravy s odlišnými jídelními lístky (obědy, večeře, svačiny atd.). Každý zaměstnanec vidí vždy přesně ty jídelní lístky, které se jej týkají.
2. Potřebujete systém integrovat s jinými aplikacemi?
Integrace jsou naše silná stránka! Ať už potřebujete automaticky načítat zaměstnance, exportovat data do účetnictví nebo propojit náš systém s vaší interní aplikací (klidně i mobilní) – umíme to a rádi to pro vás zajistíme.
3. Dodavatel vám posílá jídelníček ve Wordu či jiném nestrukturovaném formátu?
Ani toto není problém. Náš systém disponuje modulem, který za pomoci AI (umělé inteligence) zpracovává jídelní lístky i v nestrukturovaném formátu. Systém dokáže takové jídelní lístky automatizovaně načíst, aniž by se o ně někdo musel starat.
4. Máte jen 20 zaměstnanců a odebíráte jídlo od 2 dodavatelů. Vyplatí se systém i pro vás?
Ano, určitě ano. I pro 20 zaměstnanců se vyplatí náš systém zprovoznit – máme několik firem s podobným nebo i menším počtem zaměstnanců, které si systém velmi pochvalují, protože jim i v tomto menším počtu výrazně usnadnil administrativu. Jídelníčky od dodavatelů načteme automaticky pomocí AI a objednávka dodavatelům stravy se automaticky odesílá v určený čas e-mailem. Vy se pak můžete soustředit pouze na to, co si sami dáte k jídlu :)
5. Máte starší zaměstnance bez přístupu k počítači či telefonu?
To není problém. Náš systém je intuitivní a jednoduchý. A pro případ, že chcete zaměstnancům co nejvíce zpřístupnit objednávání, nabízíme objednávkové terminály – dotykové obrazovky, které lze umístit přímo ve firmě. Zaměstnanci si jídlo snadno objednají kartou nebo čipem přímo z pracoviště.
6. Poskytujete zaměstnancům příspěvky na stravování?
Náš systém flexibilně zvládne všechny typy příspěvků na jídlo. Výpočty se přizpůsobí vašim pravidlům a příspěvky snadno exportujete do přehledné sestavy, kterou můžete rovnou využít v účetnictví nebo mzdovém systému.
7. Máte více dodavatelů stravy?
Mnoho firem řeší situaci s více dodavateli jídel najednou. V našem systému můžete jednoduše integrovat všechny jídelní lístky do jednotného prostředí, kde mezi nimi zaměstnanci snadno přepínají. Žádné složité porovnávání různých formátů – vše je na jednom místě.
Máte podobné otázky nebo potřeby?
Pokud jste se v některém bodě našli nebo řešíte vlastní specifický problém se stravováním, neváhejte nás kontaktovat. Rádi s vámi vše probereme, ať už osobně nebo telefonicky. Jsme tu, abychom vám pomohli ušetřit čas a zjednodušit proces objednávek jídel ve vaší firmě!