Už se nenechte zaskočit uzávěrkou objednávek

Stává se vám, že se ponoříte do práce, termín se neúprosně blíží a vy přestanete vnímat čas? Každý z nás to někdy zažil. V takové chvíli odsuneme všechny zdánlivě nepodstatné drobnosti stranou – včetně myšlenky na oběd.

Když pak s kolegy dorazíte do závodní kantýny, zjistíte, že jste ve víru práce zapomněli oběd objednat. U výdejního okénka vás čeká nepříjemná volba: vzít zavděk tím, co náhodou mají navíc, anebo skončit u sušenky či bagety z automatu.

Že je vám tento scénář povědomý? Máme řešení, které vzešlo přímo z praxe.

Jak to celé začalo?

Námět na notifikaci neboli upozornění na zapomenutou objednávku jsme dostali od IT oddělení jedné zlínské firmy, kde jsme testovali naši mobilní aplikaci ještě v jejích začátcích. „Udělejte nám upozornění, když zapomeneme objednat oběd,“ znělo zadání. V tu chvíli nám došlo, že toto je přesně to malé, jednoduché vylepšení mobilní aplikace, které dokáže opravdu hodně pomoci.

Chvíli trvalo, než jsme vše doladili, ale výsledek stál za to. Jejich zpětná vazba? „Ještě nikdy jsme v pondělí neměli v kantýně tolik lidí!“

Proč zrovna pondělí? V případě této konkrétní firmy končí uzávěrka pondělních objednávek už v pátek odpoledne – tedy v době, kdy se řada zaměstnanců snaží odejít dřív domů. Zapomenuté pondělní obědy proto patřily k častému prohřešku. Díky notifikacím se však počet neobjednaných jídel snížil a průměrný počet objednávek vzrostl.

Jelikož nám notifikace dávaly opravdu velký smysl, dali jsme je zdarma k dispozici v základních tarifech pro všechny zákazníky.

A postupně se k nám dostala další zpětná vazba jak od odběratelů, tak i dodavatelů stravy. Odběratelům notifikace pomáhají omezit počet zapomenutých objednávek u svých uživatelů či zaměstnanců; dodavatelům naopak zvyšují počet dodaných jídel – a tím i tržby.

Notifikace - Objednávka obědů

Jak notifikace fungují?

  1. Instalace aplikace – uživatelé si stáhnou naši mobilní aplikaci.
  2. Povolení upozornění – po prvním spuštění si mohou (dobrovolně) zapnout zasílání notifikací.
  3. Včasné upozornění – přibližně dvě hodiny před uzávěrkou telefon pípne a zobrazí zprávu ve stylu: „Za chvilku se uzavírají objednávky na pondělí. Nezapomněl/a sis náhodou objednat jídlo?“
  4. Klid na práci – kdo upozornění nechce, může je kdykoli v nastavení mobilní aplikace vypnout.

…a co nový jídelníček?

Jakmile jsme notifikace spustili, ozval se další zákazník s přáním: „Lidé jsou u nás nedočkaví a rádi by věděli, kdy už je k dispozici nový jídelníček.“

A my jsme si řekli: proč by ne? V administraci firemního účtu je dnes k dispozici i volitelná funkce – upozornění na zveřejnění nového jídelníčku. Jakmile si ji v systému aktivujete, začnou všichni uživatelé dostávat notifikace na nový jídelní lístek.

Co dál?

Máte už náš systém a napadá vás, jak ho ještě vylepšit?
Kontaktujte nás! Rádi uvítáme každý nápad, jak vám můžeme zjednodušit práci.

Systém zatím nepoužíváte?
Také nás kontaktujte, anebo se rovnou můžete zaregistrovat a vyzkoušet si systém v plné verzi na 30 dní zdarma.

Začněte ještě dnes!

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme