JETTI, a.s.: Firemní stravování s chytrým systémem. Papíry vystřídala moderní technologie

Golčův Jeníkov – Průkopník v oblasti výroby zařízení pro povrchové úpravy, firma JETTI, a.s., má za sebou další úspěšný krok v modernizaci svého provozu. Vedle 30leté tradice ve strojírenství, vlastního vývoje a výroby atypických zařízení přichází i inovace v každodenním chodu firmy – tentokrát v oblasti firemního stravování.

Ruční zapisování obědů? Minulost.

Ještě donedávna obcházela zaměstnance sekretářka a zapisovala jednotlivé obědy ručně. Jak potvrzuje pan Miroslav Štěrba, člen představenstva společnosti JETTI: „Paní musela obejít dílnu, ptát se každého, co si dá. Pak se to všechno zapisovalo na papír. Často se stávalo, že zbylo jídlo a nikdo přesně nevěděl proč – jestli někdo zapomněl, nebo onemocněl. Teď máme adresný systém a přesně víme, kdo má co objednáno a kdo si oběd vyzvedl.“

Zaměstnanci si zvykli rychle

Změna systému se ukázala jako krok správným směrem. Vše funguje automaticky – zaměstnanci si mohou obědy objednávat online přes mobilní nebo webovou aplikaci, případně pomocí čipu přímo na terminálu v jídelně. Výdej probíhá moderně: přiložením čipu se kuchyni zobrazí konkrétní objednávka daného zaměstnance. Díky tomu se výdej zrychlil, minimalizovaly se chyby a zlepšil se přehled o skutečně vydaných porcích.

Zavedení systému mělo i další pozitivní dopad a to tak, že počet objednaných obědů se po změně systému výrazně zvýšil až o desítky strávníků denně. Díky jednoduchému objednávání začali obědy využívat i zaměstnanci, kteří dříve váhali.

„Ve firmě už s objednáváním jídel nemáme starosti,“
říká pan Štěrba

„S objednáváním jídel už nemáme starosti, když si někdo odhlásí jídlo, nebo ho změní, vše v momentě ví i dodavatel. Paní, co každý týden objednávala jídlo na dílně, to ušetřilo mnoho času. To víte, každý dotehdy využil příležitosti a při objednávání jídla si deset minut popovídal, navíc pokud k tomu přidáte, že každý den chtěl někdo něco změnit nebo odhlásit, tak se ten čas spojený s objednáváním nasčítal,“ říká pan Štěrba.

Paní Svobodová obratem chválí i to, že nyní už se s nikým nemusí dohadovat, jestli si jídlo objednal nebo ne.

Závěr: Modernizace, která dává smysl

Zkušenost firmy JETTI, a.s. jasně ukazuje, že i v prostředí tradičního strojírenství lze efektivně využít moderní technologie. Zavedení systému na objednávku obědů zjednodušilo práci sekretariátu, zefektivnilo výdej a přineslo lepší přehled o stravování.

Řešíte ve firmě podobné problémy se stravováním?

Obraťte se na nás. Společně najdeme řešení, které zjednoduší provoz i u vás – ať už jste malý podnik, výrobní závod nebo firma s vlastní kuchyní.

Ozvěte se nám – z menu chaosu k menu přehledu je jen jedno rozhodnutí.

Začněte ještě dnes!

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme