Mohelnice – město, které leží v Olomouckém kraji, je sídlem společnosti ONE3D, která se zabývá průmyslovým 3D tiskem. ONE3D propojuje aditivní výrobu, pokročilé materiály a inženýrské inovace. A stejně jako ve výrobě i v oblasti firemního stravování hledali cestu, jak věci dělat jednodušeji, přehledněji a moderněji.
Od Excelu k digitálnímu řešení
Na začátku si zaměstnanci ONE3D objednávali obědy přes Excel a e-maily. „Bylo to hodně nešikovné a zdlouhavé,“ vzpomínají. Postupně, jak rostl počet strávníků, začalo být jasné, že firma potřebuje systém, který ulehčí práci kuchyni i administrativě.
V roce 2022 se proto rozhodli vyzkoušet náš online objednávkový systém Objednávka obědů.
„Hledali jsme systém, který bude jednoduchý, přehledný, intuitivní, bez složité instalace
externího hardwaru i nutného školení. Navíc na Váš systém si zaměstnanci rychle zvykli,
a i
kuchyně měla ihned k dispozici přehledné podklady pro vaření,“
říká Filip
Mejvald z ONE3D.
Nikdo už nezapomene objednat oběd díky mobilní aplikaci
Zavedení systému proběhlo bezproblémově, a navíc je systém neustále vylepšován o nové funkcionality. Během tří let, co je systém využíván, byl rozšířen například o:
- mobilní aplikaci s notifikacemi,
- výdejní tablety se čtečkou čipů,
- automatické objednávky,
- přehledy pro alergeny a speciální diety,
- exporty pro finanční tým i kuchyň.
„Ohlasy na systém jsou celkově pozitivní. Každý si přes mobilní aplikaci kdykoliv jídlo změní, přidá či zruší. Už se nestává, že by byl někdo bez oběda. Buď díky mobilní aplikaci dostanete notifikaci, že si máte jídlo objednat, nebo díky vychytávce – automatické objednávky přednastavíme jídla dopředu a máte jistotu, že se v pondělí najíte a případně v pondělí ráno upravíte zbytek týdne,“ chválí si systém Filip.
„Úspora díky systému je obrovská,“ říká Filip
Z původních 20–30 obědů denně se dnes ONE3D spolu s partnerskou Zdravou Peckou dostalo na 400–500 jídel denně. Spokojenost panuje také u partnerských školek, které místo desítek e-mailů vidí vše v jedné tabulce.
„Kdybychom se vrátili zpět k Excelu, stálo by nás to spoustu hodin práce – jak v kuchyni, tak v administrativě. Teď okamžitě vidíme počty porcí, přehled fakturace i speciální požadavky,“ říká Filip z ONE3D a zdůrazňuje i kvalitu zákaznického servisu: „Support si nemůžu vynachválit – reagují okamžitě a problémy řeší v rámci hodin.“
Co by vzkázali dalším firmám?
„Určitě vyzkoušejte. Je to jednoduchý a přehledný online systém, který funguje na počítači i v telefonu. Má návaznosti na finance, exporty pro kuchyň i přehled alergií. Ušetří čas, starosti a funguje spolehlivě,“ uzavírá Filip z ONE3D.
Ozvěte se nám – společně najdeme cestu, která bude vyhovovat právě vašemu provozu.